سارا گل

سارا گل

از بدو تولد تا .......
سارا گل

سارا گل

از بدو تولد تا .......

هرکی بخونه شیرینی می گیره

به نام خدا  

 

با سلا م خدمت دوستان عزیز 

  

من یه عذر خواهی به شما بده کارم چون  توی پست قبلی گفته بودم که اسم پست  

 

بعدی میشه (سارای ده ماهه) و می خواستم جدیدترین عکسهاشو براتون بذارم اما باز هم با مشکل آپلود مواجه شدم (اگر راهی دارید لطفا پیشنهاد کنید ) . 

 

امروز یعنی روز بیست و ششم اردیبهشت ماه روز تولد بابایی مهربون سارا جونه، که  

 

من ترتیب یه جشن کوچولو اما با صفای خانوادگی رو  دادم و واقعا جاتون خالی ، واقعا 

 

 بهمون خوش گذشت .   

 سارا گل هم انگاری خیلی خوشحال بود و حسابی جیغ جیغ  می کرد و بازی و .......... 

  

اما مطلبی باعث شد که شادی و خوشحالی ما مضاعف شه .  

 

 

و اون اینکه برگی دیگه از دفتر زیبای زندگی سارا ورق خورده بود .  

 

 

و توی اون ورق نوشته بود که :

................

.................

...................

.........................

.........................

.............................

...............................

....................................

.......................................

...........................................

...................................

............................

......................

.................

..............

.........

.........

.....

...

..

.

سارا گل خانم  ما  تو سن ده ماه و سیزده روزگی

 

 

 یییییییییییییه  دننننننننننننننندووون در اورده بود .  

 

 

 

 

اولین کسی که متو جه این مروارید درخشان سفید رنگ شد مادر جون سارا  جون  

 

بودش که یه  انعام توپپپپپپپپی بهشون تقدیم کردیم . 

 

 

 

توجه   توجه  

   

من یعنی مامانی سارا جون بدینوسیله مراتب تبریک و شاد باش خود را به جامعه 

 

 محترم  نوزادان و  کودکان تبریک عرض می کنم . و اعلام می کنم که اگر هر عزیزی 

 

 این  اتفاق خوشایند و میمون رو (تا پایان اردیبهشت ) به سارا  جون تبریک بگه یه 

 

 شیرینی خوبی می گیره .

نا کامی در آپلود عکس

سلام  

امشب یه سری عکس از سارا گل خانومم حاضر کرده بودم که بعد از تقریبا یه ماه بتونم وبلاگشو به روز کنم اما نمی دونم که چرا عکسها آپ لود نمی شن . 

منتظر پست جدید به نام سارای ده ماهه باشید .