سارا گل

سارا گل

از بدو تولد تا .......
سارا گل

سارا گل

از بدو تولد تا .......

ساراگل و دفتر کارش

 

   

  

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عبدالله شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام اقای سهرابی عکس دخترت رو با تاپ بزنی تو سایت در شان شما نیست برادر . اسوه زنان ما مادر سیدها زهراست نه مدلها و مانکنهای از خدا بیخبر. ان شاءالله دخترت خوشبخت و عاقبت بخیر گردد. با احترام

جناب آقای عبدالله ، دین مبین اسلام و پیامبرش محمد مصطفی (ص) و همان اسوه زنان فاطمه زهرا (س) به دختر بنده و امثالهم اجازه داده اند که تا 9 سالگی راحت باشند و ظاهرا شما چند گامی از اسلام پیشی گرفتید.
ضمنا عارضم که نگران شانیت بنده نباشید. از آرزوی خیرتان برای دخترم متشکرم

عبدالله دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:53 ق.ظ

روایت در اصول کافی ترجمه مصطفوی ج 3 ص 409 :امام صادق ع : ما فرزندان خود را در سن 5 سالگی به نماز وادار میکنیم ولی شما فرزندانتان را در سن 7 سالگی به نماز وادار سازید . در بحا ج 16 ص 288 ازامام علی ع نقل شده : از هفت سالگی فرزندانتان را به نماز امرکنید.
عزیز من همانطور که بچه یک شبه با نماز نمیشه یک شبه هم باحجاب نمیشه . بلکه از کودکی باید بندگی رو یاد بچه ها داد منتهی با اعتدال و محبت نه با فشار و خشونت. از پروردگار متعال خواهانم هم دختر عزیز شما و هم فرزندان بنده از خوبان و مقربان درگاه حقتعالی قرار گیرند . موفق و سربلند باشید.

منابع فوق الاشاره ، نظر به نماز داشته و از هفت تا نه سالگی را امادگی جهت انجام تکلیف معرفی نموده اند و مقبول نیز می باشد.
و اما تعبیر و ایجاد خط و ربط بین نماز و حجاب از منظر جنابعالی بسیار تعجب انگیز و جالب بود.
شما در پیام شماره 1 خود بنده را فعال در ترویج فرهنگ غلط "مدلها و مانکنهای از خدا بی خبر" دیده و آن را در شان بنده ندیدید.
اما خودتان با استناد به منابع مذکور از بزرگان و توضیحات همراه جواب خود را مبنی بر عدم انجام کار غلط از جانب بنده، محکم پاسخ گفته اید.
و در توضیح تکمیلی اینکه اولا در آن تصاویر دختر عزیزم 6ساله بودند و شما چطور سن ایشان را تشخیص داده و اعتراض کرده اید؟ و دوما شما از کجا فهمیدید من ایشان را تشویق به نماز و همینطور به حجاب نکرده ام؟
و سوما هم چطور به خود اجازه داده تا در مسائل اعتقادی کسی راسا دخالت کرده و با اسم "عبدالله" که قابل شناسایی هم نیست ارائه طریق کنید؟
جمله "از کودکی باید بندگی رو یاد بچه ها داد منتهی با اعتدال و محبت نه با فشار و خشونت" را خوب آمده اید و ظاهرا فقط ظاهر جمله را دیده و محتوای آن را نفهمیده اید.
در ضمن از آرزوی خیرتان ممنونم.

عبدالله سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ

راه دور و وقت دیر و شب تار و صد خطر مرکب ضعیف و جاده نهان اهدناالصراط

اقا محمدرضا عصبانی نشو .
با ما به از این باش که با خلق جهانی. از اینکه به سایت شما سر زدم و سبب عصبانیت شما شدم معذرت میخوام. یا حق.

سلام مجدد، عصبانی نشدم و نمی دانم چقدر نسبت به بنده شناخت دارید؟ خوشبختانه خیلی خیلی کم عصبانی می شوم.
هدف مباحثه ای کوچک به چند دلیل شخصی بود که یکی از آن دلیلها تشخیص عیار شما از منظر منطق به زعم حقیر بود که الحمدلله حاصل شد.
نیازی به عذر خواهی نیست.
منتظر بازدید مجدد شما خواهم ماند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد