سارا گل

سارا گل

از بدو تولد تا .......
سارا گل

سارا گل

از بدو تولد تا .......

هرکی بخونه شیرینی می گیره

به نام خدا  

 

با سلا م خدمت دوستان عزیز 

  

من یه عذر خواهی به شما بده کارم چون  توی پست قبلی گفته بودم که اسم پست  

 

بعدی میشه (سارای ده ماهه) و می خواستم جدیدترین عکسهاشو براتون بذارم اما باز هم با مشکل آپلود مواجه شدم (اگر راهی دارید لطفا پیشنهاد کنید ) . 

 

امروز یعنی روز بیست و ششم اردیبهشت ماه روز تولد بابایی مهربون سارا جونه، که  

 

من ترتیب یه جشن کوچولو اما با صفای خانوادگی رو  دادم و واقعا جاتون خالی ، واقعا 

 

 بهمون خوش گذشت .   

 سارا گل هم انگاری خیلی خوشحال بود و حسابی جیغ جیغ  می کرد و بازی و .......... 

  

اما مطلبی باعث شد که شادی و خوشحالی ما مضاعف شه .  

 

 

و اون اینکه برگی دیگه از دفتر زیبای زندگی سارا ورق خورده بود .  

 

 

و توی اون ورق نوشته بود که :

................

.................

...................

.........................

.........................

.............................

...............................

....................................

.......................................

...........................................

...................................

............................

......................

.................

..............

.........

.........

.....

...

..

.

سارا گل خانم  ما  تو سن ده ماه و سیزده روزگی

 

 

 یییییییییییییه  دننننننننننننننندووون در اورده بود .  

 

 

 

 

اولین کسی که متو جه این مروارید درخشان سفید رنگ شد مادر جون سارا  جون  

 

بودش که یه  انعام توپپپپپپپپی بهشون تقدیم کردیم . 

 

 

 

توجه   توجه  

   

من یعنی مامانی سارا جون بدینوسیله مراتب تبریک و شاد باش خود را به جامعه 

 

 محترم  نوزادان و  کودکان تبریک عرض می کنم . و اعلام می کنم که اگر هر عزیزی 

 

 این  اتفاق خوشایند و میمون رو (تا پایان اردیبهشت ) به سارا  جون تبریک بگه یه 

 

 شیرینی خوبی می گیره .

نظرات 2 + ارسال نظر
سید محمد یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ق.ظ http://Sazedel.Com

داغش و نبینید. سایه اتون همیشه بالای سرش باشه.
چشش نزنی :-)
یه اسفندی چیزی دود کنید.
ما شا الله

301040 یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ق.ظ http://301040.blogsky.com

من شما رو نمی شناسم. سارا خانوم گل رو هم نمی شناسم. ولی برای شما و سارا خانوم گل آرزوی سلامتی می کنم. انشالله زیر سایه ی حضرت حق خوشبخت باشین.
یا علی مدد
http://301040.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد